Mar 22, 2008

that night

Saturday, 22 March 2008

30 days goes to UAN


I trapped in a 44 patas ac bus to ciledug.
I was very mess up.
I never felt like that way.
Only myself knew about its reason.

Saya sendiri hanya berteman headset.
Lagu di music player sengaja saya pasang shuffle dengan volume penuh.
Saya mencoba menikmati Jakarta's city lights yang katanya indah itu tapi tidak bisa.
Saya mencoba untuk tidur, tapi hanya mata terpejam yg saya temui.
Tidak ada mimpi, tidak ada ketenangan.
Ada sesuatu yg harus saya lepas.
Hanya saya yang tau apa itu.



* Look at the stars, Look how they shine for you, And everything you do, Yeah they were all yellow.

I came along, I wrote a song for you, And all the thigs you do, And it was called yellow.

So when i took my turn, Oh what a thing to have done, And it was all yelow

Yellow - Coldplay*



ps : Yang tadinya abu-abu, sekarang sudah saya hitamkan. Nekin, aeht, air bantu gw!!